sâmbătă, 8 mai 2010

Robinia pseudacacia (Salcam)


Salcam - Robinia pseudacacia

8 comentarii:

  1. Oi, Claudia!
    Até a pequena abelha encantou-se pela beleza dessa linda flor.
    Bela foto!

    Sol

    RăspundețiȘtergere
  2. Intre prima si a doua o aleg pe prima. Si ca sa nu uit: de unde iei denumirile astea in latina?

    RăspundețiȘtergere
  3. Pentru denumiri am noroc cu Gogu (a se citi Google), trebuie doar sa-i ceri!

    RăspundețiȘtergere
  4. Pai si ce ii ceri lu' nenea Gogu? Adica cum corelezi fotografia ta cu Googu?

    Goguuuuleeee! Ia vezi ce-i pe ramurica asta?

    RăspundețiȘtergere
  5. Ar fi suuupeeeeeerrrrrrr varianta ta! :)

    Daca sti denumirea populara este simplu,deobicei imi intra Wikipedia (de ex., incearca cu: salcam). Altfel, introduc cateva cuvinte de descriere succinta (de ex.: "pasare pene cenusiu portocaliu" - cuvinte din descrierea macaleandrului) si nu imi ramane decat sa caut prin pagini (pt. cuvintele cheie din ex. am obtinut printre altele: http://www.keytonature.eu/wiki/Cheie_de_identificare_a_pasarilor_comune_care_traiesc_in_zone_rurale_din_Europa) sau daca nu gasesc un rezultat multumitor aleg alte cuvinte cheie.
    Daca in pagina gasesc doar denumirea populara, revin la pasul 1. In final urmeaza faza de verificare, tot cu Google dar varianta cu imagini.
    De curiozitate cauta "birds" cu http://www.google.ro/imghp , sa vezi cate pasarele sunt pe net!
    Daca imi permitea editorul faceam si schema logica, ca teorie poate parea complicat, dar nu e cazul. Oricum, mie imi place sa explorez cu Gogu, nu se stie niciodata ce gasesti! ;)
    Ce zici de tutorial? :))

    RăspundețiȘtergere
  6. Hermoso tu blog Claudia ¡¡¡
    UN abrazo ..

    RăspundețiȘtergere
  7. wow, great post and info
    keep posting stuff like this
    i really like it

    RăspundețiȘtergere

***

Fotografia - arta exprimarii vizuale - comunica, poate mai mult decat cuvintele, impresii, stari, emotii despre o pasiune, un subiect,... si inregistreaza mai multe detalii decat o poate face mintea.